Zdravo živo magazin

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

02. 02. 2012

PRESS RS

Sačuvajte mozak uz Omega-3 masne kiseline

Ishrana bogata vitaminima i ribom može da zaštiti mozak od starenja, dok brza hrana ima suprotno dejstvo, pokazuje jedno istraživanje.

slika 1
Neurološka studija kaže da osobe sa visokim nivoom vitamina i Omega-3 masnih kiselina imaju manje šanse za "skupljanje" mozga i bolje šanse za funkcionisanje mozga. Masnoće koje se nalaze u brzoj hrani su jedan od uzroka nastajanja Alchajmerove bolesti.

Najbolji savet da vaš mozak ostane mlad je da imate uravnoteženu ishranu sa mnogo voća i povrća, da ne konzumirate cigarete, da redovno vežbate i da držite krvni pritisak i holesterol pod kontrolom, navode iz Udruženja za istraživanje Alchajmerove bolesti u Velikoj Britaniji, prenosi BBC.

U istraživanju je otkriveno da su oni ljudi koji su imali više vitamina B, C, D i E u krvi, imali i bolji rezultat na testovima za razmišljanje i pamćenje. Osobe sa boljim nivoom omega-3 kiselina su takođe imale dobre rezultate. Najlošiji rezultati su bili kod ljudi koji su imali trans-masti u organizmu. Takve masti se najčešće nalaze u kolačima, keksima i prženoj hrani.

Istraživači sa Univerziteta za zdravstvo i nauku u Oregonu su skenirali mozak 42 ispitanika u istraživanju. Otkrili su da osobe s visokim nivoom vitamina i Omega - 3 u krvi imaju veću šansu da volumen njihovog mozga bude veći.

pošalji komentar
Nema komentara.
Zdravo živo magazin
Slana soba popravlja zdravlje

18. 05. 2012

Slana soba popravlja zdravlje

Halotretmani, odnosno tretmani u slanoj sobi pozitivno deluju na mnoge zdravstvene tegobe i bolesti, ukazuju medicinski stručnjaci i podsećaju da se za blagotvoran uticaj ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date